November 1-jétől Budapest Brand néven működik tovább a főváros turisztikai, kulturális és marketing szervezete. A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. és a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ egyesülésével létrejövő Budapest Brand Nonprofit Zrt. egyszerre alakítja a város márka- és turizmusstratégiáját, felel a kulturális tartalmak előállításáért és a fesztiválok, vásárok szervezéséért a jövőben.
Az új társaság tájékoztatása szerint kiemelt feladatuk lesz a budapesti turizmus hatékonyabb koordinációja.
A Budapest Brand Zrt. feladata, hogy megkeresse, illetve megmutassa a városban rejlő lehetőségeket, közösségeket építsen az itt élőkből valamint, hogy egy élhető, szerethető városképet közvetítsen. A válság különösen érzékenyen érintette a kulturális fesztiválokat, a turisztikai szektort és a közösségteremtő projekteket, így ezek figyelembevételével kell újragondolni a város lehetőségeit, és ezen szempontok szerint kell segítenünk a helyi közösségek épülését.
– közölte Faix Csaba, a Budapest Brand Nonprofit Zrt. vezérigazgatója, aki az egyesülő cégeket is vezette eddig.
Forrás: 24.hu