Legyetek eszesek! címmel indította el tavaszi közösségépítő kampányát az M2 gyerekcsatorna, a közmédia ezzel a tanulást kívánja népszerűsíteni - közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) sajtó- és marketingirodája szerdán az MTI-vel.
A közlemény szerint március 15-től láthatja a nagyközönség azokat a kétperces fikciós kisfilmeket, amelyekből kiderül, hogy az iskolában tanultakat hogyan lehet kamatoztatni a mindennapi életben.
A bemutatott szituációkban különböző rejtélyek megoldásával a többi között a matematikai kompetencia, az olvasás és a szövegértés, valamint a logika is helyet kap, felkeltve a gyerekekben a tudásvágyat és vonzóvá téve a játszva tanulás folyamatát - írták.
A jelenlegi vírushelyzet miatt otthoni tanulásra kényszerülő gyerekek számára még motiválóbb lehet az M2 gyerekcsatorna kezdeményezése - idézték a közleményben Szentendrei Adriennt, az M2 gyerekcsatorna kiemelt szerkesztőjét, aki arról is beszélt: remélik, hogy a pedagógusok munkáját is segítik ezzel ebben a nehéz helyzetben.
Hozzátették, a kisfilmek vetítésével párhuzamosan a csatorna olyan gyerekek történeteit várja a
Jelezték, hogy azok is szerepelhetnek a kampányban, akik rajzban, színezésben, festésben vagy gyurmázásban ügyesek: a https://mediaklikk.hu/wp-content/uploads/sites/4/2021/03/bagoly_16_9.jpg webcímről letölthető a Legyetek eszesek! logójában szereplő bagoly, a https://mediaklikk.hu/m2-gyerekcsatorna/cikk/2021/03/12/szinezd-ki-a-baglyunkat linkről pedig a kifestő változat.
Az elkészült alkotásokról a fotót szintén a
Forrás: MTI