Új nyitva tartással várják az ügyfeleket a budapesti, okmányirodai feladatokat is ellátó kormányablakok 2015. szeptember 1-jétől.
A kormányablakokban továbbra is lehetőség van arra, hogy hétfői napokon reggel 7-től, azaz munkaidő előtt is intézzék ügyeiket az állampolgárok, illetve minden szerdán egységesen este 8-ig kereshetőek fel az ügyfélszolgálatok. A hétfői nap kivételével minden nap reggel 8-kor kezdődik majd az ügyfélfogadás.
A kormányablakokban intézhető ügykörök száma 2015. augusztus 15-étől további 45 üggyel bővül – mint például földhasználati bejelentés –, így ezeken a helyszíneken összesen 425 ügyben tudnak majd eljárni az állampolgárok. A második generációs integrált ügyfélszolgálatok számát a jövőben tovább növeli a kormányhivatal, így a lakosság számára lakóhelyükhöz közel, korszerű és modern körülmények között új típusú és széleskörű ügyintézés válik elérhetővé.