Az év végén megszűnik a Magyar Telekom Nyrt. és a Mol Nyrt. közt létrejött, márkázott mobilszolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés, vagyis vége a Mol Mobile-nak.
Ezzel a Lidlhez kötődő Blue Mobile után újabb, harmadik félhez köthető mobilszolgáltatás szűnik meg Magyarországon, sőt gyakorlatilag kijelenthetjük, hogy vége a márkázott mobilszolgáltatásoknak hazánkban - írja a HWSW.
Sorra szűnnek meg az úgynevezett márkázott mobilszolgáltatások Magyarországon. Korábban a Magyar Telekom a Lidllel bontott szerződést, így a Blue Mobile tarifákra november 1-jétől már nem lehet szerződni. A Blue Mobile és a Mol Mobile mellett ilyen konstrukció volt a Telenor-háttérrel rendelkező Red Bull Mobile és a Vodafone-hoz kötődő Postafon vagy akár a Tesco Mobile, mely a legmerészebb próbálkozás volt mind közül, hiszen a szolgáltatást a Vodafone és a Tesco vegyesvállalata üzemeltette, az előfizetők pedig saját előhívószámot is kaphattak a hasonló megoldások közül akkor egyedüliként Magyarországon - olvasható a portálon.
A Telekom és a Mol által biztosított Mol Mobile csomagok kivezetése jár némi kellemetlenséggel, ugyanis a Telekom weboldalán található tájékoztató szerint mindenképpen újra kell szerződniük az ügyfeleknek, ráadásul ezt csak személyesen lehet megtenni, valamelyik Telekom üzletben. Aki december 31-ig nem vált át valamelyik, értékesítés alatt álló Domino díjcsomagra, annak kikapcsolja a szolgáltatását a Telekom.
Forrás: napi.hu