Tovább bővül a Magyar Termék védjegyekkel ellátott készítmények száma a Tesco kínálatában: a hazai eredet és az ellenőrzött minőség hangsúlyozása érdekében az üzletlánc mostantól a saját márkás árucikkein is használni fogja a Magyar Termék Nonprofit Kft. tanúsító védjegyeit.
A stratégiai együttműködés célja a magyar termékek népszerűsítése, valamint a fogyasztók segítése a tudatos vásárlásban. A Magyar Termék védjegy ismertsége 95,7%-os, a fogyasztók pedig (84,2 %) jellemzően a csomagoláson lévő védjegyek alapján tájékozódnak a termék hazai eredetéről.
A Tesco számára eddig is kiemelten fontosak voltak a hazai szállítók, de ez a megállapodás új lehetőségeket nyit meg az együttműködések terén. A Tesco 2021-ben 27 000 terméket forgalmazott, ebből több mint 21 000 hazai eredetű, árbevételének pedig több mint 60 százaléka került vissza magyar szállítókhoz. A Magyar Termék védjegyek most több száz Tesco saját márkás termékre is rákerülnek, ezzel is felhívják a figyelmet az ellenőrzött minőségű hazai termékekre.
(trademagazin.hu)